reklama

Tak ako neonacisti? Dáme diktát?

Sa mi páči... Sa mi páči ako sa "hrubokrkí" bijú do pliec za seba, za svoju menšinu a za naše malé Slovensko. Za krajinu, ktorú tak bezbožne milujú, sú na ňu hrdí a v spolupráci so  symbolmi tretej ríše by najradšej krajinu oslobodili od všetkého zlého, hlavne od ľudí, ktorých farba pleti nie je štandardná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

 Sa mi páči... Sa mi páči ako po internete kolujú videá, ako sa títo pseudoľudia púšťajú do bitiek s "hippiesákmi", s ľuďmi, ktorí sa ani v početnejšej skupinke nepribližujú váhovej kategórii hrubokrkého jednotlivca. Proste férovka, čo vám poviem.

 Sa mi páči... Sa mi páči ako sa táto skupinka ľudí stále rozrastá, ako získava na popularite, ako sa derie dokonca do politiky, ako si zakladá "kartárske kluby", kde sa títo ľudia schádzajú a vymieňajú si názory, rozprávajú si príbehy o tom, ako kto dokázal rozpučiť plechovku piva na hlave, či ako celou silou kopol do jednonohého bezdomovca.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Sa mi páči... Sa mi páči, ako sa stretávajú. Čo tak ešte také robia? Je to len o chlaste a príbehoch, či vymýšľaní tajných stratégií o tom, ako čo najrýchlejšie ovládnuť svet?

 Asi nie, v prvom rade by to malo byť o precvičovaní pravopisu:) Zaráža ma fakt, ako sa tieto neonacistické skupiny bijú do pŕs za našu vlasť, ako sú hrdí na svoju krajinu, ako chcú niečo zmeniť a pritom väčšina z nich neovláda jednu z najpodstatnejších vecí, ktorá dáva identitu štátu, a to vlastný jazyk a písmo.

 Jazyk slovenský má svoje špecifiká, nie je až taký jednoduchý ako sa na prvý pohľad zdá. Sám mám niekedy s niektorými slovíčkami problém, pri písaní vytváram chyby z nevedomosti. No stále je to o tom, že som na náš jazyk a písmo hrdý a je pre mňa nepochopiteľné, že niektorí ľudia absolútne nevedia po slovensky písať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ktorý jazyk a písmo potom chceme ovládať, keď nie ten náš?

 Nechcem hádzať samozrejme všetkých do jedného vreca, to by som si nedovolil, no mám skúsenosti s tým o čom píšem, preto aj ten drzý názov článku. Keby som mal s neonacistom napísať diktát ako by dopadol? Písať našim vlastným jazykom nevie veľmi veľa ľudí, ale ja som zameral práve na skupinu ľudí, ktorá sa bije za vlasť a za náš národ a pritom ani nevie, či v slove písať je mäkké alebo tvrdé i - y.

 Je to smutné, mňa osobne to zaráža, pretože písať a hovoriť po slovensky je pre mňa jednou z najpodstatnejších vecí a príde mi nepochopiteľné, keď niekto po slovensky nevie... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Takže umelo vytvorené kartárske kluby a podobné spolky, ktoré k ničomu nevedú...popracujte na pravopise, naučte sa po našom a potom hor sa do boja! Naša vlasť vás potrebuje! Teda iba, že by Vás nepotrebovala:)

Tomáš Hlatký

Tomáš Hlatký

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neschovávam sa za trápne nicky, som reálna osoba a všetko vo svojom živote som si musel vybojovať sám...kto bude mať záujem, ten si moje články prečíta... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu